OKbus - Komfortowe i tanie podróżowanie

FAQ

Poniżej zebraliśmy listę najczęściej zadawanych pytań.
Sprawdź proszę odpowiedzi zanim do nas zadzwonisz.

Wybierz pytanie:

Tak, w każdym z naszych autobusów można płacić zarówno kartami debetowymi jak i kredytowymi.

Rezerwacja nie jest konieczna. Niestety jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować wolnych miejsc, dla osób które wcześniej nie wykupiły biletów online. Szczególnie tyczy się to przypadku niektórych kursów, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem (zwłaszcza ok. godz. 7.00 i 15.00). Ze względu więc na fakt, że pasażerowie z zakupionymi wcześniej biletami mają pierwszeństwo, warto wcześniej dokonać rezerwacji przez internet.

Sprawdź nasz ROZKŁAD JAZDY i zarezerwuj swój bilet już teraz!

Nasze bilety można kupić zarówno w Warszawie jak i w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Lista wszystkich naszych punktów sprzedaży dostępna jest TUTAJ.

Ponadto, bilety można kupić także w autobusie u kierowcy, na przystankach, na których nie ma zlokalizowanych naszych punktów sprzedaży.

Kierowcy naszych autobusów mówią po angielsku w stopniu podstawowym. Szczegółowych informacji w tym języku może natomiast udzielić obsługa punktów sprzedaży. Oprócz tego, niektórzy z naszych pracowników posługują się także językiem niemieckim, francuskim oraz rosyjskim.

Skontaktować można się z nami telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer +48 22 290 50 90 lub mailowo, pisząc na adres info@modlinbus.pl W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do KONTAKTU!

Niestety nie ma możliwości rezerwacji telefonicznej. Bilety można jednak zakupić wcześniej na naszej stronie www.okbus.pl oraz w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Lista wszystkich naszych punktów sprzedaży dostępna jest TUTAJ .

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu u kierowcy przed odjazdem autobusu, w przypadku, gdy są jeszcze wolne miejsca.

Nie. Każdy pasażer naszego autobusu w cenie biletu może przewieść bagaż (30 kg bagażu właściwego i 5 kg bagażu podręcznego) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Ze względu na fakt, iż nasze autobusy mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach, wysiadanie w innych miejscach nie jest możliwe.

Lista przystanków OKbusa znajduje się TUTAJ.

Nie ma konieczności drukowania biletu online w przypadku, gdy masz możliwość pokazania go kierowcy na ekranie telefonu lub tabletu.

Z uwagi na fakt, że spożywanie jedzenia i picia może stanowić zagrożenie podczas jazdy, jak również przeszkadzać pozostałym pasażerom, bardzo prosimy o niespożywanie jedzenia i picia w naszych autobusach.

Tak, istnieje możliwość zakupu biletu w jednym z naszych stacjonarnych punktów sprzedaży, które zlokalizowane są na terenie całej Polski.

Lista z adresami wszystkich punktów sprzedaży dostępna jest TUTAJ.